25 اپريل, 2014 | 24 جمادی الثانی, 1435
ڈان نیوز پیپر

کراچی: اپوزیشن جماعتوں کا تین روزہ دھرنا آج سے شروع

مختلف سیاسی جماعتوں کے کارکن کراچی میں ہفتے کے روز الیکشن کمیشن آف پاکستان کے دفتر کے باہراحتجاج کر رہے ہیں۔ اے پی پی فوٹو

 کراچی: سیاسی مذہبی اپوزیشن جماعتوں کا تین روزہ دھرنا کراچی میں صوبائی الیکشن کے دفتر کے باہر ہفتے کے روز شروع ہو گیا ہے۔ اپوزیشن جماعتوں  کا یہ دھرنا ووٹرزکے  تصدیقی عمل میں فوج کی عدم شمولیت کیخلاف ہے۔

 اپوزیشن جماعتوں کا کہنا ہے کہ ووٹرلسٹوں کے تصدیق کو شفاف بنائے جانے میں سپریم کورٹ کے حکم کی روشنی میں فوج کو شامل کیا جائے۔

 دھرنے میں جماعت اسلامی ،پاکستان مسلم لیگ نون، پاکستان تحریک انصاف، جمعیت علماء اسلام (ف) ،سندھ یوناٹیڈ پارٹی ، سندھ ترقی پسند پارٹی پختونخوا ملی عوامی پارٹی، iسنی تحریک ، عوامی تحریک،  جمیعت  علماء پاکستان  جمیعت علماء اسلام (سمیع) کے رہنماوں اور کارکنوں نے شرکت کی۔

 دھرنے سے خطاب کرتے ہوئے جماعت اسلامی کے کراچی کے امیر محمد حسین محنتی نے دھرنے میں شریک مذ ہبی اور سیاسی جماعتوں کا شکریہ ادا کیا انہوں نے کہا کہ انتخابات کے صاف اور شفاف انعقاد اور کراچی کے امن  کے لیئے ہم سب یہاں جمع ہیں۔

 اس موقع پر سراج الحق نے کہا کہ اگر حکومت نے سپریم کورٹ کے احکامات پر عمل نہیں کیا تو ہم آئندہ دھرنا پارلیمان کے باہر کریں گے۔

 اپوزیشن رہنماوں کا کہنا تھا کہ  دھرنا ہفتہ سے پیر تک جاری رہے گا تاوقت کے الیکشن کمیشن پاکستان ووٹرز کے تصدیقی عمل میں فوج کی شمولیت کو یقینی نا بنادے۔

 واضح رہے کہ مسلم لیگ نون کے سربراہ نواز شریف نے دعوی کیا تھا کہ الیکشن کمیشن پاکستان کو کراچی میں کھل کر اپنا کردار ادا کرنے کا موقع نہی دیا جا رہا ہے۔

اس حصے سے مزید

کراچی: بم دھماکے میں انسپکٹر شفیق تنولی سمیت چار ہلاک

دھماکہ پرانی سبزی منڈی کے قریب ہوا، جس میں متعدد افراد کے زخمی ہونے کی بھی اطلاعات ہیں۔

'لاپتہ بلوچ افراد پر پروگرام سے آئی ایس آئی ناراض تھی'

ممتاز صحافی اور اینکر حامد میر نے کہا ہے کہ وہ اپنے اہلِ خانہ کی سیکیورٹی کے متعلق سخت فکر مند ہیں۔

ایم کیو ایم سندھ حکومت میں شامل

رؤف صدیقی کو وزیرِ صنعت اور ڈاکٹر صغیر کو وزارتِ صحت کا قلمدان سونپا گیا ہے۔


تبصرے بند ہیں.

تبصرے (3)

Israr Muhammad
26 جنوری, 2013 18:02
جب تک ایم کیو ایم کراچی میں برسراقتدار هوگی کراچی میں کوئی بھی کام اسکی مرضی کے بغیر نہیں هوگا پی پی پی نے بھی ان لوگوں کو کھلا چھوڑ دیا هے دھرنے سے کچھ نہیں هوگا وه لوگ تو کورٹ کی پروا نہیں کرتے الطاف نے غیر مشروط معافی جو مانگی هے اور فخرو بھائی بھی شپ شپ کررہا هے اے این پی کی اس سلسلے میں خاموشی شرمناک هے
Israr Muhammad
26 جنوری, 2013 18:05
جب تک ایم کیو ایم کراچی میں برسراقتدار هوگی کراچی میں کوئی بھی کام اسکی مرضی کے بغیر نہیں هوگا پی پی پی نے بھی ان لوگوں کو کھلا چھوڑ دیا هے دھرنے سے کچھ نہیں هوگا وه لوگ تو کورٹ کی پروا نہیں کرتے الطاف نے غیر مشروط معافی جو مانگی هے اور فخرو بھائی بھی شپ شپ کررہا هے اے این پی کی طالبان کی خوف سے اس سلسلے میں خاموشی شرمناک هے
sohail
15 فروری, 2013 17:05
nice information
مقبول ترین
بلاگ

تھری جی: اسکیل، رفتار اور بھروسے کا سوال

دیکھا جائے تو یہ سارا بکھیڑا بنیادی طور پر صرف ساٹھ لاکھ صارفین کے لئے ہے-

مقدّس ریپ

دو دن وہ اسی گاؤں میں ماں کے بازؤں میں تڑپتی رہی۔ گھر میں پیسے ہی کہاں تھے کہ علاج کے لئے بدین تک ہی پہنچ پاتے۔

کیپٹن امیریکہ: دی ونٹر سولجر -- ایک اور سیکوئل

ایک لازمی سیکوئل ہونے کے ناطے، فلم کو دلکش، سادہ اور قابل قبول ہونے کی نیت کے ساتھ بنایا گیا ہے۔

میڈیا اور نقل بازی کا کینسر

ایسا نہیں کہ میں کوئی پہلا انسان ہوں جس کے خیالات پر نقب لگائی گئی ہو، مگر آخری ضرور بننا چاہتا ہوں